Dostava robe
Drago nam je što želite da postanete deo naše TOP TEN zajednice! Jako nam je važno da ste zadovoljni kako našim proizvodima, tako i brzinom i kvalitetom naše usluge.
3 DOBRA RAZLOGA DA POVERENJE UKAŽETE BAŠ NAMA
- Izdavanje računa: Prilikom svake online kupovine, zajedno sa naručenom
robom dobićete i račun.
- Besplatna dostava za narudžbine preko 2.000 dinara. Za narudžbine vrednosti manje od 2.000 dinara, trošak dostave je 300 dinara i snosi ga kupac. Napomena: U slučaju da koristite kupon za popust, da bi ste ostvarili pravo na besplatnu dostavu, vrednost vaše narudžbine, nakon primene kupona, mora biti veća od 2.000 dinara.
- Rok isporuke 3-5 radnih dana: Ukoliko naručite paket petkom ili vikendom, stići će Vam na adresu naredne nedelje. U slučaju da na lageru nemamo naručene artikle, obavestićemo Vas putem e-pošte ili SMS poruke na broj telefona koji ste nam ostavili u kontakt podacima.
Isporuka proizvoda kurirskom službom se vrši na teritoriji Republike Srbije bez Kosova i Metohije.
DOSTAVA PORUČENE ROBE
Poštovani korisnici, dostava porudžbina vrši se u najkraćem mogućem roku, a u skladu sa pravilima kurirskih službi. Isporuka se vrši u skladu sa radnim vremenom kurirskih službi i naše kompanije i to po sledećem principu:
- Porudžbine primljene radnim danom do 08.00h dostavljaju se sledećeg radnog dana;
- Porudžbine primljene petkom do 08.00h dostavljaju se u ponedeljak;
- Porudžbine primljene radnim danom posle 08.00h dostavljaju se za dva radna dana;
- Porudžbine primljene petkom posle 08.00h dostavljaju se u utorak.
- Kada pošaljemo paket automatski ćete dobiti SMS ili e-mail poruku sa datumom pristizanja paketa.
- Pre nego što kurir isporuči paket, nazvaće Vas kako biste se dogovorili oko isporuke.
- Ako ste robu poručili pouzećem, plaćate je na licu mesta po prijemu paketa.
- Sva poručena roba je upakovana u adekvatnu ambalažu kako ne bi došlo do oštećenja prilikom transporta. Zato je važno da po prijemu otvorite Vaš paket i proverite da nije slučajno došlo do nekih oštećenja.
- Ako je došlo do oštećenja, prijavite to kuriru kako bi se napravio zapisnik i u najkraćem roku nadoknadila šteta.
- Za naknadne prijave štete obratite se kurirskoj službi u Vašem gradu. Oštećenja možete prijaviti u roku od najviše 2 dana od datuma preuzimanja paketa!
- Preporučujemo vam da pre preuzimanja utvrdite stanje pošiljke.
- Veoma je važno da sva oštećenja u transportu vidljiva na transportnom pakovanju konstatujete pre preuzimanja pošiljke. Ukoliko na transportnom pakovanju uočavate oštećenja, zamolite kurira da sačeka da pošiljku otvorite i proverite da li je oštećenje pošiljke uzrokovalo i oštećenje dostavljenih artikala.
Ukoliko primetite nepravilnosti i na samom proizvodu, proizvod vratite po kuriru.