Dostava robe

 

Drago nam je što želite da postanete deo naše TOP TEN zajednice! Jako nam je važno da ste zadovoljni kako našim proizvodima, tako i brzinom i kvalitetom naše usluge.

3 DOBRA RAZLOGA DA POVERENJE UKAŽETE BAŠ NAMA

  1. Izdavanje računa: Prilikom svake online kupovine, zajedno sa naručenom

robom dobićete i račun.

  1. Besplatna dostava za narudžbine preko 2.000 dinara. Za narudžbine vrednosti manje od 2.000 dinara, trošak dostave je 300 dinara i snosi ga kupac. Napomena: U slučaju da koristite kupon za popust, da bi ste ostvarili pravo na besplatnu dostavu, vrednost vaše narudžbine, nakon primene kupona, mora biti veća od 2.000 dinara.
  1. Rok isporuke 3-5 radnih dana: Ukoliko naručite paket petkom ili vikendom, stići će Vam na adresu naredne nedelje. U slučaju da na lageru nemamo naručene artikle, obavestićemo Vas putem e-pošte ili SMS poruke na broj telefona koji ste nam ostavili u kontakt podacima.

Isporuka proizvoda kurirskom službom se vrši na teritoriji Republike Srbije bez Kosova i Metohije.

DOSTAVA PORUČENE ROBE

Poštovani korisnici, dostava porudžbina vrši se u najkraćem mogućem roku, a u skladu sa pravilima kurirskih službi. Isporuka se vrši u skladu sa radnim vremenom kurirskih službi i naše kompanije i to po sledećem principu:

  • Porudžbine primljene radnim danom do 08.00h dostavljaju se sledećeg radnog dana;
  • Porudžbine primljene petkom do 08.00h dostavljaju se u ponedeljak;
  • Porudžbine primljene radnim danom posle 08.00h dostavljaju se za dva radna dana;
  • Porudžbine primljene petkom posle 08.00h dostavljaju se u utorak.
  • Kada pošaljemo paket automatski ćete dobiti SMS ili e-mail poruku sa datumom pristizanja paketa.
  • Pre nego što kurir isporuči paket, nazvaće Vas kako biste se dogovorili oko isporuke.
  • Ako ste robu poručili pouzećem, plaćate je na licu mesta po prijemu paketa.
  • Sva poručena roba je upakovana u adekvatnu ambalažu kako ne bi došlo do oštećenja prilikom transporta. Zato je važno da po prijemu otvorite Vaš paket i proverite da nije slučajno došlo do nekih oštećenja.
  • Ako je došlo do oštećenja, prijavite to kuriru kako bi se napravio zapisnik i u najkraćem roku nadoknadila šteta. 
  • Za naknadne prijave štete obratite se kurirskoj službi u Vašem gradu. Oštećenja možete prijaviti u roku od najviše 2 dana od datuma preuzimanja paketa! 
  • Preporučujemo vam da pre preuzimanja utvrdite stanje pošiljke.
  • Veoma je važno da sva oštećenja u transportu vidljiva na transportnom pakovanju konstatujete pre preuzimanja pošiljke. Ukoliko na transportnom pakovanju uočavate oštećenja, zamolite kurira da sačeka da pošiljku otvorite i proverite da li je oštećenje pošiljke uzrokovalo i oštećenje dostavljenih artikala. 

Ukoliko primetite nepravilnosti i na samom proizvodu, proizvod vratite po kuriru.